قالبسازی دایکست

پیشرفت تکنولوژی را نمی توان در روند رو به رشد صنعت قالبسازی دایکست نادیده گرفت. ما با استفاده از تکنولوژی های و استاندارد های روز جهانی همواره سعی بر ارائه بالاترین کیفیت می باشیم. در این مجموعه با بهرگیری از دستگاههای NC و CNC و دیگر ادوات دقت و سرعت را در کنار هم سرلوحه کار نموده ایم.

تمامی مراحل ساخت قالب به صورت کاملا مکانیزه و با استفاده از برنامه های مدیریت پروژه طرح ریزی و اجرا می گردد. این مراحل شامل طراحی ، ماشینکاری ، عملیات حرارتی و مونتاژ قالب می باشد.

به دلیل مدیریت یکپارچه در گروه صنعتی نوین تمامی بخش ها بنابر تاثیر گذاری در فرآیند ساخت قالب در این فرآیند دخیل میباشند. بخشهای مالی، بازرگانی،طراحی، تولید و قالبسازی در این فرآیند تاثیر گذار می باشند.

پس از طراحی محصول و قالب با استفاده از نظرات مشتری و اعمال استانداردها کلیه سفارشات ساخت به واحد بازرگانی و مالی ارائه میشود.

پس از خرید مواد اولیه توسط واحد بازرگانی شروع فرآیند ساخت قالب در واحد ماشینکاری با استفاده از دستگاه های بسیار پیشرفته آغاز میشود.

در این واحد کلیه عملیات ماشینکاری با استاندارهای روز و ابزارآلات با کیفیت بالا نظیر دقت به مراحل تنش زادایی و کنترل عددی دیجیتال انجام میشود.

ماشینکاری مجدد بعد از عملیات حرارتی یکی از اصولی است که همواره در واحد قالبسازی بدون شک اجرا و باعث افزایش طول عمر قالبها می گردد. و نیز دقت بالایی از نظر ابعادی در قالبها موجب می گردد.

کیفیت نه تنها در ساخت قالبها مورد نظر قرار می گیرد بلکه همواره سعی می شود تا در زمان بندی نیز رعایت شود. از این رو در کلیه قرارداد های ساخت قالب سعی میکنیم تا به تعهدات خود پایبند باشیم. که این خود موجبات رضایتمندی مشتریان ما بوده و خواهد بود.

خالی از لطف نیست تا به این نکته اشاره کنیم که این واحد در سالیان قبل توانست قالبهایی را جهت مشتریان خود به خارج از کشور صادر نماید. و این را جزئی از افتخارات خود می دانیم.


0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *