طراحی محصول دایکست

با توجه به نیازسنجی های که انجام می شود و استفاده از نرم افزارهای پیشرفته و تجربه مهندسان فرآیند طراحی محصول و قالب دایکست آغاز می گردد.

در این زمینه با استفاده از آخرین استانداردهای دایکست اقدام به ساخت نمونه پرینت سه بعدی از محصول می نماییم . کلیه مراحل ساخت نمونه قطعه با توجه به روند عملیات اجرایی ساخت قالب و توجه به شرایط عملکردی قطعه مورد نظر انجام می شود. این ممکن است روش مهندسی معکوس بوده و یا ساخت نمونه اولیه باشد.

پس از طراحی محصول دایکست و مطابقت با استانداردهای مرتبط مجوز طراحی قالب صادر و بخش مهندسی وارد فاز طراحی قالب می شود. در این مرحله تمامی اجزای قالب مطابق با استانداردهای بین المللی تا کوچکترین جز طراحی شده و در ساختار قالب مورد توجه قرار میگیرد.

با توجه به طراحی و ابعادی که بدست می آید لیست خرید تهیه و به بخش خرید ارجاع میگردد. این اقلام در اختیار بخش قالبسازی جهت شروع ساخت قرار می گیرد.

پس از این مرحله قالب که مجموعه ای از نقشه ها و مدلهای سه بعدی بود وارد فاز ماشینکاری و قالب سازی می شود.

مشاوره دایکست

وظیفه خود میدانیم که با گسترش دانش و ارائه مشاوره در زمینه تولید قطعات به روش دایکست گامی در جهت ارتقا صنعت دایکست برداریم. با این هدف همواره به غیر از کارفرمایان که همواره در کنار آنها هستیم به دیگر ارباب روجوع نیز مشاوره های فنی ارائه می دهیم.

در تمامی مراحل از جمله نقشه کشی ، قالبسازی و تولید قطعات دایکست با توجه به ظرفیت های موجود پاسخگوی همکاران و کارفرمایان می باشیم.

این مجموعه افتخار خود میداند که ضمن ارائه این مشاوره ها در مجموعه خود عضو رسمی انجمن دایکست ایران می باشیم. و در این راستا با همکاری با بخش آموزش این انجمن در برگزاری دوره های آموزشی مرتبط همکاری نماییم.


1 Comment

رامین نیکومنش · نوامبر 20, 2023 at 7:29 ق.ظ

با درود احترام از اینکه با شرکت شما آشنا شدم مفتخرم ضمن سپاس گزاری صمیمانه از مدیر عامل محترم که پاسخگوی پرسش این شاگرد در زمینه یکی از مسائل طراحی دایکست بودند، برای مجموعه بسیار پرتوان نوین دایکست آرزوی روزهای بهتر با پیروزی و سربلندی برای شما و دیگر تولید کنندگان و کارآفرینان شجاع این سرزمین سرافراز را دارم
09350700917

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *