ارائه خدمات دایکست

خط تولید قطعات دایکست بخش اصلی خدمات گروه صنعتی نوین دایکست می باشد. و می توان گفت پر ترافیک ترین قسمت در میان تمامی بخش های طراحی،قالبسازی،تولید قطعات دایکست و دیگر بخشها است. اما با مدیریت کاملا مجهز به سیستم اتوماسیون و با توجه به تخصص و تجربه بالا در این بخش سعی بر آن است. تا هیچگونه اختلالی در اجرای قراردادها و تحویل قطعات به وجود نیاید. این بخش یکی از پر امتیاز ترین بخش ها در سیستم امتیاز دهی سالانه کاربران در سیستم جامع اتوماسیون اداری گروه صنعتی نوین می باشد.

بهره مندی از تنوع در تعداد دستگاههای این بخش، یکی دیگر از ارکان ارائه کیفیت و کمیت بالا در خدمات دایکست است. که همواره و با برنامه ریزی دقیق در حال کار بوده و کمترین زمان توقف را در ارائه خدمات دارد.

انواع دستگاههای این شرکت که از ظرفیتهای ۱۰۰ تن تا ۶۳۰ تن است. از برندهای برتر اروپایی ازجمله IDRA ، Buhler ، Frech و غیرهمی باشد. و باعث گردید تا کیفیت قطعات تولیدی در این مجموعه با بالاترین استانداردها مطابقت داشته باشد.

در این بخش استفاده از مواد اولیه مرغوب جهت تولید قطعات، شاخص اصلی در خط مشی کیفی شرکت می باشد. و علاوه بر اهتمام به این امر پشتوانه بخش آلیاژ سازی و آزمایشگاه نیز ما را در هرچه بهتر ارائه کردن کیفیت یاری می رساند.

استفاده از سیستم آنلاین پایش خط تولید دایکست یکی دیگر از امکانات مهم در این بخش می باشد. که نقش مهمی در روند تولید ایفا و کمک به تولید با کمیت و کیفیت می نماید.

تمامی این امکانات و دانش باعث شده تا مفتخر به کسب عنوان برند برتر در تنوع تولید دایکست از طرف انجمن دایکست ایران گردیم. و تلاش داریم تا به زودی با گسترش تولید این رتبه را در تمامی موارد کسب نماییم.


1 Comment

رامین نیکومنش · نوامبر 20, 2023 at 7:27 ق.ظ

با درود احترام از اینکه با شرکت شما آشنا شدم مفتخرم ضمن سپاس گزاری صمیمانه از مدیر عامل محترم که پاسخگوی پرسش این شاگرد در زمینه یکی از مسائل طراحی دایکست بودند، برای مجموعه بسیار پرتوان نوین دایکست آرزوی روزهای بهتر با پیروزی و سربلندی برای شما و دیگر تولید کنندگان و کارآفرینان شجاع این سرزمین سرافراز را دارم
09350700917

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *