توسعه

تیم تحقیق و توسعه با صرف زمانی معادل 1260 نفر ساعت موفق به ایجاد سیستم برخط (online) کنترل ماشین آلات تولید دایکست (دایکاست) گردید. با دانش فنی مورد استفاده در این سیستم قادر به تجزیه و تحلیل روند تولید و نیز بررسی لحظه ای بهروری تولید می باشیم. این فرآیند خدمات شایانی به تصمیم سازی مدیریتی و باعث میشود تا در روند طراحی ، قالبسازی و تولید اطلاعات مفیدی در اختیار داشته باشیم.

بهره گیری در تولید دایکست

این جمع آوری اطلاعات مربوط به شرایط تولیدی اعم از دما و فشارها توان کمی و کیفی تولیدات را به طور قابل توجه افزایش میدهد. و باعث بهبود عملکردی و بهره وری در گروه صنعتی نوین دایکست گردیده که این موضوع باعث ارتقا سطح رضایتمندی مشتریان می شود.

با جمع آوری اطلاعات در طول زمان چشم انداز بسیار دقیقی از روند تولید به تیم مدیریت و کنترل کیفیت ارائه می گردد. با استفاده از این اطلاعات تصمیمات برنامه ریزی و فنی مورد نظر تیم مدیریت اتخاذ گردد و مورد اجرا قرار میگیرد.

گستردگی اطلاعات تولید در ماشین های دایکست بسیار زیاد است. و این امر در واحد های دایکست باعث سردرگمی مسئولین تولید برای اتخاذ تصمیمات سریع و دقیق می شود. این اطلاعات مجموعه ای از پارامترهای مربوط به روند تولید است که با در دست داشتن آن میتوان جهت بهبود کیفیت تولید اقدام نمود.

بهبود مستمر

با توجه به استقرار سیستم مکانیزه دریافت اطلاعات که دریافت این اطلاعات را تسهیل و بر خط نمود. تیم های تولید و کنترل کیفیت گروه صنعتی نوین دایکست موفق به تصمیم سازی سریع و به موقع می شود. و این امر باعث ایجاد موفق تغییرات در روند تولید و اصلاح به موقع در صورت نیاز می گردند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد بهره وری میتوانید به لینک زیر مراجعه فرمایید و دانش خود را در این زمینه ارتقاء دهید.

مجموعه مقالات در مورد بهروری در تولید


0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *