آزمایشگاه متالورژی

با تحول مهندسی در صنعت کشور و جهان شاهد جایگاه قابل توجه آزمایشگاه متالورژی در فرآیند تولید دایکست آلومینیوم می باشیم. بر این اساس آزمایشگاه متالورژی بعنوان یکی از اصلی ترین بخشها در اصول و خط مشی کلی گروه صنعتی نوین نمود پیدا کرده است.

در سوی دیگر آزمایشگاه به عنوان رکن اصلی واحد کنترل کیفیت می باشد. و علاوه برآن خدمات خود را به همکاران در خارج از مجموعه نیز ارائه می نماید. تا بتواند نقش کوچکی در استاندارد سازی تولیدات کشور بردارد.

یاد آور می شود که بخش آزمایشگاه همواره خود را با دیگر مراجع استاندارد کشور مطابقت می دهد. تا در هر زمان بخش کنترل کیفیت از دقت بالا در تصدیق محصولات تولیدی برخوردار باشد.

به طور مثال می توان از همکاری نزدیک با مرکز پژوهش متالورژی رازی در زمینه کوانتومتری اشاره کرد. بر این اساس همواره نمونه های شاهد خود را به آن واحد ارائه و به عنوان نمونه شاهد از آن استفاده می گردد.

کنترل کیفیت دایکست آلومینیوم

واحد کنترل کیفیت دایکست آلومینیوم با تجربه بالای مهندسان این بخش و با از آخرین استاندارد جهانی سعی دارد. تا کیفیت محصولات را در بالاترین شرایط قرار دهد. و شفافیت در امر ثبت و نگهداری اطلاعات را در نظر دارد تا بتوان بعنوان بخشی مستقل به عنوان بازوی اجرایی مدیریت ایفای نقش نماید.

بخش تحقیق و توسعه نرم افزار مدیریت یکپارچه و برخط کنترل کیفیت را در اختیار واحد کنترل کیفیت قرار داد. تا با استفاده از آن به راحتی و با سرعت بالا تمامی فرآیند ها و محصولات را به طور دقیق بررسی می نماید.

با این روش تمامی نتایج و شرایط به بهترین روش جمع آوری و مورد بررسی قرار می گیرد. و باعث می شود تا بررسی های بعدی به صورتی دقیق و موثر بر روند تولید اثری مطلوب و دقیق بگذارد.


0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *